Biznes IT i technologie

United Label: Umowa na portowanie Tails of Iron

United Label: Umowa na portowanie Tails of Iron
United Label, globalny wydawca gier indie, stawia na jednoczesną premierę swoich gier na wszystkich najważniejszych

Data publikacji: 2021-02-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: United Label: Umowa na portowanie Tails of Iron
Kategoria: IT i technologie BIZNES

United Label, globalny wydawca gier indie, stawia na jednoczesną premierę swoich gier na wszystkich najważniejszych platformach.

United Label, globalny wydawca gier indie, stawia na jednoczesną premierę swoich gier na wszystkich najważniejszych platformach. Spółka właśnie potwierdziła, że jej największa produkcja wydawnicza – Tails of Iron, zostanie wydana jednocześnie na PC, Nintendo Switch oraz konsole stacjonarne nowej i poprzedniej generacji. Multiplatformowa premiera gry planowana jest na II połowę 2021 r.

Producentem gry jest Odd Bug Studio, które poza podstawową wersją PC, przygotuje również wersję na Nintendo Switch. Pingle Studio, z którym United Label właśnie podpisało umowę, przygotuje port gry na konsole PlayStation i Xbox – nowej i poprzedniej generacji.

 

– Kolejna umowa z uznanym partnerem, jakim jest Pingle Studio, to efekt wcześniej ogłaszanych planów co do Tails of Iron. Jest to gra, która ma zdecydowanie największy potencjał sprzedażowy, jak i budżet produkcyjny. Zostanie wydana jednocześnie na wszystkie najważniejsze platformy: PS5, PS4, Xbox X/S, Xbox One, Nintendo Switch, PC podobnie jak to będzie miało miejsce w przypadku gry Eldest Souls,  która zadebiutuje już w II kwartale 2021 r. – komentuje Tomasz Litwiniuk, prezes United Label.

Tails of Iron, to projekt o największym budżecie produkcyjnym w portfolio United Label. Jest to narracyjna gra z gatunku RPG-lite, umiejscowiona w charakterystycznej stylizowanej na średniowiecze scenerii. Opowiada historię prawowitego dziedzica tronu królestwa szczurów, młodego Redgi the Rat, który musi odzyskać ziemię swoich przodków, opanowaną przez najeźdźców z klanu Iron Frog.

– Zapewnimy grze odpowiedni do skali budżet marketingowy, który bliższy jest grom typu AA niż stricte indie. Jednoczesna premiera na wszystkie kluczowe platformy, wspierana wyraźną kampanią reklamową, to nasza recepta na sukces Tails of Iron. Będzie to drugi tytuł, po Eldest Souls, którego premiera odbędzie się na wszystkich najważniejszych platformach jednocześnie – podsumowuje Tomasz Litwiniuk.

A to już wiesz?  Sezon budowlany 2015 w Polsce

W ramach współpracy z United Label, Pingle Studio będzie odpowiedzialne za przygotowanie wersji Tails of Iron oraz Eldest Souls na konsole nowej i poprzedniej generacji. Jest to globalny podmiot, wspierający deweloperów oraz wydawców na przestrzeni całego procesu produkcji gry: od animacji, przez porting, po testy jakości. Na swoim koncie studio ma porty wielu tytułów, w tym kilku bardzo znanych tj. Life is Strange, Brothers: A Tale of Two Sons czy Hello Neighbor.

Najbliższą premierą spółki, w II kwartale 2021 r. będzie Eldest Souls. Jest to gra z gatunku „souls-like”, skupiająca się na starciach z bossami, łącząc dynamiczną rozgrywkę z wyjątkową grafiką stworzoną w technologii pixel-art. Deweloperem tytułu jest brytyjskie studio Fallen Flag. Produkcja ma się ukazać identycznie jak w przypadku Tais of Iron – jednocześnie na najważniejszych platformach, optymalizując tym samym budżet marketingowy wydawcy. Wishlista Eldest Souls wg stanu na 23 lutego wyniosła ponad 93 tys. zainteresowanych graczy, a produkcja plasuje się na liście TOP100 najbardziej oczekiwanych gier platformy Steam.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
United Label: Umowa na portowanie Tails of Iron IT i technologie, BIZNES - United Label, globalny wydawca gier indie, stawia na jednoczesną premierę swoich gier na wszystkich najważniejszych platformach.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy