AMBRA S.A. wprowadza na polski rynek znaną markę win ukraińskich Koblevo.
Białostocki Promotech zadebiutował na tegorocznych targach SteelFab w Dubaju, jako firma lokalna. Urządzenia prezentował przy stoisku swojej spółki-córki Promotech - Middle East, obsługującej sprzedaż maszyn we wszystkich kra
Niewypłacalności polskich firm
Czy innowacyjność to tylko startupy, czy również dojrzałe firmy? Te i inne wątpliwości związane z innowacyjnością wyjaśnia Łukasz Blichewicz – CEO Grupy Assay.
,,Prawo firmy do istnienia nie jest wieczne – trzeba je wciąż na nowo zdobywać” Robert Simonson
Elbit Systems (NASDAQ i TASE: ESLT) poinformował o podpisaniu koljnego kontraktu na dostarczenie systemów Homeland Security (HSL) dla klienta z Ameryki Łacińskiej. Wartość kontraktu wynosi około 133 mln dolarów, a jego realizac
NOWEL, rodzinna piekarnia specjalizująca się w produkcji pieczywa do dopieku, wprowadza na rynek nową markę. „Domowa Piekarenka” to bezpiecznie zapakowane pieczywo, które każdy będzie mógł wypiec w domowym piekarniku.
Dobra passa na rynku chemii budowlanej. IBP Research szacuje wartość rynku chemii budowlanej w roku 2017 na 7,1 mld zł co oznacza wzrost o 12% w stosunku do roku poprzedniego.
Aż 88 proc. mikro- i małych firm oceniło działalność rządu Donalda Tuska na rzecz poprawy ich sytuacji w ostatnim roku jako niekorzystną bądź nieodczuwalną – ujawniło badanie Instytutu Badań i Analiz OSB oraz portalu Fir
Wywołana pandemią niepewność jutra i obawa o dochody spotęgują społeczną potrzebę poczucia bezpieczeństwa oraz skłonią do większych oszczędności. W konsekwencji, zmiany te przełożą się na zachowania konsumentów, w t