Data publikacji: 2021-03-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Woodland Games podpisał umowę wydawniczą z Leonardo Interactive
Kategoria: Giełda BIZNES
Woodland Games, producent gier wideo na PC i urządzenia mobilne z Grupy PlayWay, podpisał umowę ze znanym włoskim wydawcą – Leonardo Interactive.
Woodland Games, producent gier wideo na PC i urządzenia mobilne z Grupy PlayWay, podpisał umowę ze znanym włoskim wydawcą – Leonardo Interactive. Na jej mocy zagraniczny partner zajmie się wydaniem gry Hell Architect, z portfolio produkcyjnego Woodland Games. Premiera tytułu w wersji na komputery stacjonarne i konsole Nintendo Switch planowana jest do końca II kw. br. Wcześniej udostępniony zostanie prolog gry. Do końca br. Woodland Games chce zadebiutować na rynku NewConnect.
Leonardo Interactive to wielokrotnie nagradzany wydawca gier wideo z siedzibą we Włoszech, który z powodzeniem wprowadził na rynek znane, nagradzane tytuły na wszystkich głównych platformach. Publisher odpowiadał m.in. za wydanie gry Dry Drowning oraz przygodówki typu point and click Willy Morgan and the Curse of Bone Town. Leonardo Interactive jest także właścicielem wydawnictwa VLG.
– Bardzo się cieszę, że pozyskaliśmy do współpracy znanego na całym świecie wydawcę, z dużym doświadczeniem. Umowa wydawnicza z Leonardo Interactive opiewa na kwotę 550 tys. euro. Studio tworzy zespół doświadczonych specjalistów, którzy do każdego realizowanego projektu podchodzą bardzo profesjonalnie. Jesteśmy przekonani, że ich wiedza przełoży się na efekty gry Hell Architect, która jest aktualnie naszym najważniejszym projektem. Tytuł wyróżnia się piekielną stylistyką, elementami humorystycznymi oraz unikalną mechaniką. Wishlista gry wynosi obecnie ponad. 60 tys. zapisów – mówi Paweł Kozakowski, prezes Woodland Games.
Podczas rozgrywki w Hell Architect gracz będzie zarządzać piekłem, kreować jego czeluści i wymierzać kary grzesznikom. Fabuła pełnej wersji obejmuje sześć scenariuszów, angażujących odbiorcę na około 8 godzin. Woodland Games koncentruje się aktualnie nad dopracowaniem pełnej wersji projektu. W grze zastosowano dwa tryby – sandbox i fabularny.
– Ukończyliśmy prolog gry Hell Architect i jesteśmy na zaawansowanym etapie pracy nad pełną wersją naszego flagowego tytułu. Skupiamy się na aspektach wizualnych oraz akustycznych. Aktorstwo głosowe przygotowujemy we współpracy z kompozytorem Pawłem Błaszczakiem. Muzyk stworzył ścieżki dźwiękowe do popularnych gier wideo, m.in. Dead Island, Dying Light, Call of Juarez Trilogy, czy Wiedźmin. Zależy nam na jak najlepszym efekcie finalnym produkcji, dlatego dokładnie analizujemy każdy aspekt gry – dodaje Paweł Kozakowski, prezes Woodland Games.
Spółka planuje dodać płatne i darmowe dodatki DLC do tytułu w podziale na standardowe oraz sezonowe. Inspiracją dla Hell Architect była znana seria Dungeon Keeper. Premiera gry planowana jest do końca II kw. br. na PC i konsole Nintendo Switch.
Woodland Games jednocześnie pracuje nad symulatorem z elementami horroru – Autopsy Simulator i grą Taxi Simulator. W pierwszym tytule gracz wcieli się w patomorfologa i będzie przeprowadzać sekcję zwłok. Fabuła obejmuje analizę raportów i kartotek, które przybliżą odbiorcę do rozwiązania zagadki. Przy produkcji gry Studio współpracuje ze specjalistami patomorfologami i lekarzami medycy sądowej. Woodland Games planuje udostępnić demo gry w II kw. br. W Taxi Simulator gracz w roli kierowcy taksówki, będzie oferować usługi przewozu i budować swoją pozycję społeczną, wybierając prawą służbę lub nielegalne biznesy. Premiera tytułu planowana jest w 2022 r.
Model biznesowy Woodland Games zakłada produkcję dwóch tytułów w wersji na PC rocznie.
Spółka planuje dołączyć do rynku NewConnect do końca br.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: