Biznes Handel

Wrocław Fashion Outlet: 4 miesiące wzrostów

Wrocław Fashion Outlet: 4 miesiące wzrostów
Dwucyfrowy wzrost sprzedaży względem 2018 i utrzymujący się silny trend wzrostowy odwiedzalności - to główne efekty pozytywnych zmian jakie Wrocław Fashion Outlet przechodzi w związku z przyjętą strategią

Data publikacji: 2019-05-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wrocław Fashion Outlet: 4 miesiące wzrostów
Kategoria: BIZNES Handel

Dwucyfrowy wzrost sprzedaży względem 2018 i utrzymujący się silny trend wzrostowy odwiedzalności – to główne efekty pozytywnych zmian jakie Wrocław Fashion Outlet przechodzi w związku z przyjętą strategią biznesową

Dwucyfrowy wzrost sprzedaży względem 2018 i utrzymujący się silny trend wzrostowy odwiedzalności – to główne efekty pozytywnych zmian jakie Wrocław Fashion Outlet przechodzi w związku z przyjętą strategią biznesową

 

Pierwsze cztery miesiące 2019 roku jedyne centrum ouletowe na Dolnym Śląsku zalicza do bardzo udanych. – Mimo mniejszej liczby niedziel handlowych w porównaniu z ubiegłym rokiem cieszymy się z wysokich, dwucyfrowych, +11%, wzrostów sprzedaży oraz zwiększonej liczby odwiedzających nas klientów. W okresie od stycznia do końca kwietnia odwiedziło nas aż 800 000 gości. – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – Konsekwentnie realizowana strategia rozwoju oparta m.in. na wzmacnianiu tzw. brand mixu poprzez wprowadzanie nowych marek, rozbudowanie sektora Food&Beverage oraz dostosowanie wielkości wynajmowanej powierzchni do potrzeb naszych partnerów i potencjału danej marki jest dziś optymalna. Najlepszym dowodem tego są coraz liczniej odwiedzający nas goście oraz rosnąca sprzedaż na odwiedzającego: +9% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

W ciągu kilku ostatnich miesięcy do grona najemców Wrocław Fashion Outlet dołączyły m.in. marki: Lacoste, Scotch&Soda, Trussardi, W. Kruk czy Lindt. Centrum poszerzyło również ofertę gastronomiczną o dwie nowe restauracje: Wasabi Sushi oraz słynną restaurację Pasibus z ogródkiem zewnętrznym, w którym można się cieszyć posiłkiem również w niehandlowe niedziele. Niemałe znaczenie miało również otwarcie salonu Nike w nowej lokalizacji, w najnowszym koncepcie na dwukrotnie zwiększonej powierzchni. – Wrocław Fashion Outlet to obiekt w pełni skomercjalizowany, co jest doskonałym świadectwem wystawionym dla centrum również przez naszych parterów biznesowych. Liderzy w swoich branżach na polskim rynku – marki takie jak Kazar, Triumph czy Cocodrillo zdecydowały się kontynuować z nami wieloletnią współpracę, inwestując w 2019 roku w otwarcie odnowionych salonów w swoich najlepszych konceptach – dodaje Ewa Pawłowska, dyrektor ds. leasingu Wrocław Fashion Outlet.

A to już wiesz?  Słodkie wypieki… bez glutenu!

Nadchodzące miesiące to dla Wrocław Fashion Outlet czas kolejnych, równie dynamicznych i pozytywnych zmian. – W planach są kolejne otwarcia ciekawych marek, nowego placu zabaw dla najmłodszych, ukończenie prac remodelingowych części wspólnych, które po metamorfozie będą stanowiły jeszcze doskonalszą oprawę dla naszych najemców oraz umilą i wydłużą czas spędzany przez klientów w naszym centrum – zapowiada Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – Ponadto do wakacji wdrożymy unikatowy program lojalnościowy, który z powodzeniem wspiera już parterów biznesowych we wszystkich centrach z portfolio VIA Outlets w Europie.

 
Nota prasowa: 
 

Wrocław Fashion Outlet to jedyne centrum typu outlet w regionie dolnośląskim. Na prawie 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Nike, Levi’s, Lacoste, Trussardi, Guess, Lindt, New Balance, Scotch & Soda, Adidas, Marc O’Polo i Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1200 miejsc pozwalają klientom w dogodny sposób cieszyć się dostępnymi promocjami. Właścicielem Wrocław Fashion Outlet jest VIA OUTLETS – najnowszy i najszybciej rozwijający się operator na rynku outletów premium w Europie, działający od 2014 roku. To spółka joint venture pomiędzy APG, Hammerson, Value Retail i Meyer Bergman. Aktualnie posiada portfolio 11 modowych outletów premium w Europie, oferując ponad 260 000 m2 powierzchni pod wynajem i ponad 1,100 sklepów w 9 europejskich krajach.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Wrocław Fashion Outlet: 4 miesiące wzrostów BIZNES, Handel - Dwucyfrowy wzrost sprzedaży względem 2018 i utrzymujący się silny trend wzrostowy odwiedzalności - to główne efekty pozytywnych zmian jakie Wrocław Fashion Outlet przechodzi w związku z przyjętą strategią biznesową

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy