Data publikacji: 2018-10-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wrocław Fashion Outlet odmienia wnętrza i przyciąga nowe marki
Kategoria: BIZNES Handel
W III kwartale 2018 r. do grona marek dostępnych we Wrocław Fashion Outlet dołączyły kolejne: Lacoste, W. Kruk i restauracja Pasibus. We wrześniu drzwi dla klientów otworzył także zmodernizowany i dwukrotnie powiększony salon Nike,
Via Outlets, przejmując obiekt pod koniec 2016 roku, postawiła sobie za cel dostosowanie Wrocław Fashion Outlet do wysokich standardów obowiązujących w swoim europejskim portfolio. – Chcemy, żeby nasi klienci mogli liczyć na podobne udogodnienia: cieszyć się z przestrzeni handlowej dostosowanej do ich potrzeb, w której dokonają zakupów w sklepach popularnych, międzynarodowych marek – mówi Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet. – Dlatego intensywnie przekształcamy nie tylko wnętrza, ale także redefiniujemy brand mix. W ostatnim tygodniu września pojawił się u nas niemal dwukrotnie większy salon Nike, który zajął nowoczesną przestrzeń handlową o powierzchni 618 metrów kwadratowych. Oprócz bogatej oferty dla mężczyzn i kobiet ma także dział dziecięcy. W październiku zostanie otwarty również sklep marki Tchibo, dotychczas funkcjonującej w naszym centrum w koncepcie pop-up store.
Kierunek: premium
W III kwartale 2018 roku do grona najemców Wrocław Fashion Outlet dołączył również pierwszy w tej części Polski outletowy salon Lacoste. Marka, która zrewolucjonizowała świat mody męskiej, od 24 lipca cieszy miłośników smart shoppingu eleganckimi stylizacjami damskimi, męskimi i dziecięcymi. Od 30 lipca na gości Wrocław Fashion Outlet czeka nowa restauracja – kultowa wrocławska burgerownia Pasibus ze specjalnie zbudowanym ogródkiem zewnętrznym. Od września ofertę outletu wzbogaciła także kolejna marka jubilerska – biżuterię w outletowych cenach proponuje klientom W. Kruk. Aktualnie trwają również przygotowania do prac nad budową nowego placu zabaw dla najmłodszych.
– Rodziny z dziećmi to niemal 40% naszych gości, dlatego wychodzimy naprzeciw ich potrzebom – dodaje Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – Nadchodzące miesiące to dla nas czas wielu zmian. Będziemy kontynuować rozwój portfolio naszych marek, ze szczególnym uwzględnieniem segmentu premium, radzącego sobie w naszej lokalizacji doskonale. W planie są również nieuciążliwe prace związane z remontem powierzchni wspólnych. Oprócz nowego placu zabaw między innymi przebudujemy wejścia do Wrocław Fashion Outlet, a także zmodernizujemy strefy relaksu.
Wrocław stolicą kina i… denimu
Wrocław Fashion Outlet realizuje również działania wpisujące się w strategię zrównoważonego rozwoju VIA Outlets – drugiego największego zarządcy modowych outletów premium w Europie. Jej częścią jest zaangażowanie w życie społeczności lokalnej. W ramach obszaru aktywności CSR centrum współpracowało w III kwartale 2018 roku m.in. z organizatorami, rekordowej pod względem frekwencyjnym, 18. edycji międzynarodowego festiwalu filmowego Nowe Horyzonty. Wrocław Fashion Outlet był jedynym branżowym sponsorem wydarzenia.
We wrześniu wszystkie centra VIA Outlets w Europie, w tym również Wrocław Fashion Outlet, zrealizowały wspólną, międzynarodową kampanię „Destination Denim”. Pod tym hasłem zachęcały klientów do zakupów produktów światowych marek w bardzo okazyjnych cenach – ze szczególnym uwzględnieniem segmentu jeansowego.
Więcej informacji o potencjale Wrocław Fashion Outlet dla marek można znaleźć na stronie https://wroclawfashionoutlet.com/najem/
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: