Data publikacji: 2017-04-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyjątkowy Prezent kontynuuje ekspansję lokalną i otwiera sklep stacjonarny
Kategoria: BIZNES Handel
Wyjątkowy Prezent nie zwalnia tempa i kontynuuje ekspansję na kolejne miasta oraz planuje dwukrotnie większy rozwój sieci sprzedaży w porównaniu do roku 2016. Firma zakłada rozrost do 50 punktów handlowych do końca roku oraz otwarcie pierwszego sklepu stacjonarnego.
Wyjątkowy Prezent, największa w Polsce firma oferująca upominki w formie przeżyć, nie zwalnia tempa i kontynuuje ekspansję na kolejne miasta oraz planuje dwukrotnie większy rozwój sieci sprzedaży w porównaniu do roku 2016. Firma zakłada rozrost do 50 punktów handlowych do końca roku oraz otwarcie pierwszego sklepu stacjonarnego.
W ubiegłym roku Wyjątkowy Prezent otworzył w sumie 10 nowych punktów handlowych, m.in. w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku oraz Łodzi, dzięki czemu umocnił swoją pozycję w największych miastach w Polsce. Poza standardowymi wyspami handlowymi, firma wprowadziła też w wybranych galeriach nowoczesne, mobilne punkty sprzedaży. Strategia rozwoju na rok 2017 zakłada ekspansję również na mniejsze miasta, tak aby dotrzeć do jeszcze większej i bardziej zróżnicowanej grupy odbiorców. – Z całą pewnością będzie to przełomowy rok z punktu widzenia rozwoju naszej marki. Nie tylko obchodzimy 10. rocznicę naszej działalności, ale planujemy też najwięcej otwarć punktów sprzedaży w historii naszej organizacji – mówi Jakub Matuszewski, dyrektor zarządzający w firmie Wyjątkowy Prezent.
Do końca roku sieć sprzedaży Wyjątkowego Prezentu ma zwiększyć się z ponad 30 do 50 punktów handlowych. Nowe wyspy handlowe pojawią się m.in. w Białymstoku, Bielsku-Białej, Gliwicach, Kielcach, Lublinie, Olsztynie, Rzeszowie. We wspominanych miastach zostaną zaprezentowane premierowe, nowoczesne wyspy handlowe, nad którymi firma pracowała przez kilka ostatnich miesięcy. Większość otwarć planowana jest na maj oraz wrzesień. W drugiej połowie sierpnia firma otworzy również pierwszy sklep stacjonarny w powstającej w Warszawie Galerii Północnej. Motywem przewodnim jego aranżacji będą: technologia oraz innowacja.
Intensywna ekspansja oraz rozwój sieci sprzedaży o nowe miasta mają na celu dalsze umacnianie pozycji Wyjątkowego Prezentu jako lidera na rynku prezentów w formie przeżyć oraz budowanie silnej marki konsumenckiej. Ambitne plany firmy są też związane z jej misją, polegającą na zmianie kultury wręczania prezentów w Polsce i upowszechnianiu upominków w formie ciekawych, inspirujących doświadczeń, zapewniających niezapomniane wspomnienia. – Coraz więcej Polaków ma styczność z kartami podarunkowymi. Zgodnie z wynikami naszego najnowszego badania zrealizowanego z firmą PBS, co drugi Polak (51 proc.) słyszał o możliwości podarowania prezentu w formie vouchera na różne atrakcje, co w porównaniu do analogicznego badania z 2014 roku oznacza wzrost aż o 13 proc.! Co więcej, 48 proc. z nas podarowałoby taki voucher komuś bliskiemu, a dokładnie 50 proc. osób chciałoby otrzymać tego typu upominek. Pokazuje to, jak duży potencjał ma rynek kart podarunkowych, a my chcemy ten potencjał wykorzystać – dodaje Jakub Matuszewski z firmy Wyjątkowy Prezent.
Wyjątkowy Prezent istnieje na polskim rynku od 2007 roku. Firma wystartowała z pierwszym punktem handlowych w 2012 roku w galerii Złote Tarasy w Warszawie. Obecnie, vouchery na upominki w formie przeżyć sygnowane przez Wyjątkowy Prezent można zakupić w wyspach handlowych, czyli tzw. „Wyspach Przeżyć”, w galeriach w całej Polsce, jak również poprzez serwis Wyjatkowyprezent.pl oraz w ponad 1500 sklepach partnerskich.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: