Regionalne

Za nami pierwsza odsłona Local Days by Mercure

Za nami pierwsza odsłona Local Days by Mercure
Informacja prasowa Gdynia, 10 października 2019 r. Za nami pierwsza odsłona Local Days by Mercure w Mercure Gdynia Centrum Mercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocal

Informacja prasowa

Gdynia, 10 października 2019 r.

Za nami pierwsza odsłona Local Days by Mercure
w Mercure Gdynia Centrum
Mercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocal

W hotelu Mercure Gdynia Centrum, odbyła się pierwsza odsłona Local Days by Mercure. Będące częścią kampanii #DiscoverLocal wydarzenie miało na celu pokazanie, jak marka hotelowa promuje lokalną kulturę, tradycję i smaki. Zgromadzeni goście mogli obejrzeć wyjątkowe pokazy trójmiejskich projektantów, spróbować przygotowanych przez hotel i restaurację Winestone dań, a także wysłuchać specjalnego koncertu duetu Afrocake. Spotkanie poprowadził dziennikarz i prezenter telewizyjny Mateusz Szymkowiak, a wśród gości obecne były m.in. Katarzyna Figura i Reni Jusis.

#DiscoverLocal i realizowane w ramach tego projektu Local Days by Mercure Gdynia Centrum były okazją do podkreślenia powiązań #Mercurehotels z lokalnością i tradycjami miejsc, w których znajdują się obiekty tej marki. Wydarzenie miało także na celu ukazanie unikalnych momentów, dzięki którym goście doświadczają regionalnej kuchni wprost z restauracji Winestone, a także poznają rzemiosło i lokalne dziedzictwo Pomorza.

9 października, w hotelu Mercure Gdynia Centrum, goście mogli doświadczyć jak marka Mercure poprzez design, kuchnię i współpracę z artystami, jest oknem na lokalną kulturę. Wśród przygotowanych atrakcji znalazły się pokazy młodych, utalentowanych trójmiejskich projektantów: Karoliny Kalskiej, Ismeny Warszawskiej i Michała Starosta. Moda, kobiecość, uniwersalność oraz lokalność – wszystkie te elementy połączyły twórców i ich pasje z marką Mercure.

Kulinarne doświadczenia WINESTONE
Na gości, poza lokalnymi akcentami modowymi, czekały także doświadczenia kulinarne przygotowane przez Szefa Kuchni Hotelu Mercure Gdynia Centrum oraz restauracji Winestone. Wśród smaków morza znalazły się pozycje lokalne i najznamienitsze potrawy nawiązujące do regionu, m.in. tatar z dorsza czy tarar z łososia bałtyckiego oraz różnego rodzaju potrawy wędzone.
Magia wieczoru
Podkreśleniem uroczystego, pełnego lokalnej magii wieczoru był występ duetu Afrocake. Adelle Matsili i Patryk Woźny w klimatycznych występach muzycznych nawiązali do lokalności, piękna i przywiązania do tradycji miejsca.
Nie zabrakło również niespodzianek przygotowanych przez lokalne firmy i artystów-rzemieślników. Wśród obecnych na wydarzeniu partnerów znaleźli się: manufaktura mebli TAMO, producent sygnowanej oczkiem bursztynu galanterii skórzanej – firma BATYCKI, tworząca niepowtarzalną biżuterię Anja Coraletti, produkująca ręcznie wyjątkowe muchy i poszetki Edyta Kleist, a także sopocka pracownia niezwykłych torebek Mia Mia oraz producent ceramiki – Andrea Świetlicki.
Hotel Inspirowany filmem
Hotel Mercure Gdynia Centrum, należący do sieci Accor, od lat wpisuje się w modernistyczny krajobraz Gdyni. Górując nad Placem Grunwaldzkim i Skwerem Kościuszki, dzięki czemu od zawsze obecny jest we wszelkich odbywających się w mieście wydarzeniach. Dysponując 294 pokojami urzeka gości widokiem zarówno na Zatokę Gdańską, jak i na ulicę Świętojańską.
Misją hotelu jest dostarczanie inspirowanych lokalnie usług, skrojonych na potrzeby gości, silnie akcentując przy tym jakość i ciepłe doświadczenie, unikatowe dla danego regionu.
Lokalność pojawia się również w stylistyce hotelu. Nazwy sal konferencyjnych nawiązując do klasyfikacji jachtów. Pokoje natomiast charakteryzują się akcentami morskimi, a elementy wyposażenia lobby, w którym goście zaczynają swój pobyt, przenoszą odwiedzających wprost do portu i stoczni.
Jest to także miejsce kojarzące się z Festiwalem Polskich Filmów Fabularnych, którego historia sięga już ponad 30 lat, nieprzerwanie zaskakując swą formą przybywające rokrocznie gwiazdy filmowe. Korytarze hotelu, pełne kadrów z filmów, zachęcają do chwili refleksji i powrotu do czasów rozkwitu polskiej kinematografii.
Discover Local
Discover Local to coś więcej niż hotelowy wystrój inspirowany regionem. To doświadczenie, dzięki któremu goście Mercure mogą zasmakować autentycznej regionalnej kuchni, tradycji, a także lokalnego rzemieślnictwa i dziedzictwa. Dzięki Discover Local, Mercure tworzy opcje wydarzeń, pozwalających na poczucie ducha miasta i poznanie go od prawdziwej, żywej strony. Local Days by Mercure Gdynia Centrum stanowi zatem symboliczne podziękowanie dla wszystkich, którzy przez lata wzajemnej współpracy budują tradycję lokalnej kultury. Spotkanie z nimi w oryginalnych, pełnych historii murach jest swoistym uhonorowaniem wielkiej pasji i nieskończonych inspiracji, które są dziś motywacją do dalszej działalności Mercure Gdynia Centrum.

A to już wiesz?  Marnowanie żywności – problem, którego skala jest większa niż sądzimy

***

O Mercure
Sieć Mercure grupy Accor zaprasza do wyjątkowych, inspirowanych lokalnie hoteli.
Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej, która łączy siłę międzynarodowej grupy z bezkompromisowym podejściem do jakości oraz ciepłą atmosferą hoteli osadzonych w lokalnej społeczności. Hotele Mercure prowadzone przez entuzjastycznych hotelarzy goszczą podróżujących w celach biznesowych i turystów w wielu miejscach świata. Mercure to ponad 810 hoteli w 62 krajach, idealnie usytuowanych w centrach miast, nad morzem lub w górach.
Accor to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i związanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwiązań, oferujący wyjątkowe przeżycia w ponad 4900 hotelach, resortach i rezydencjach, jak również w ponad 10 000 ekskluzywnych prywatnych rezydencjach na całym świecie.
mercure.com | accorhotels.com

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy