Biznes Handel

Żappka Post – nowa usługa w aplikacji mobilnej Żabki

Żappka Post – nowa usługa w aplikacji mobilnej Żabki
Żappka Post – nowa usługa w aplikacji mobilnej Żabki pozwala śledzić zamówioną przesyłkę i ułatwia jej

Data publikacji: 2020-10-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Żappka Post – nowa usługa w aplikacji mobilnej Żabki
Kategoria: BIZNES Handel

Żappka Post – nowa usługa w aplikacji mobilnej Żabki pozwala śledzić zamówioną przesyłkę i ułatwia jej odbiór.

W ubiegłym roku Żabka obsłużyła ponad 12 mln paczek, a to dowód na to, że ta niezwykle wygodna i, co szczególnie ważne w czasie pandemii COVID-19, bezpieczna forma dostawy, stale zyskuje na popularności wśród klientów. Sieć Żabka postanowiła jeszcze bardziej ułatwić i przyspieszyć ten proces, dodając do aplikacji mobilnej żappka nową funkcjonalność – możliwość śledzenia zamawianych przesyłek. Wprowadzenie nowej usługi w aplikacji żappka to kolejny krok w transformacji cyfrowej sieci.

Od teraz w aplikacji żappka można zbierać żappsy, odbierać nagrody, płacić, a także śledzić i odbierać paczki. Nowa funkcjonalność – Żappka Post – pozwoli sieci na usprawnienie procesu odbioru przesyłek, a dla jej klientów oznacza wygodny i bezpieczny, bo bezdotykowy, odbiór paczek obok domu.

By skorzystać z nowej możliwości, należy pobrać najnowszą wersję żappki i uzupełnić w niej aktualny numer telefonu. Od tego momentu użytkownik żappki będzie dostawał w aplikacji powiadomienia o statusie swoich przesyłek wysyłanych do sklepów sieci wraz z informacją, do kiedy może je odebrać. W aplikacji będzie także można podejrzeć kod, upoważniający do odbioru paczek. Oznacza to, że nie trzeba już będzie przeglądać SMS-ów, by ten numer odnaleźć, co znacznie przyspieszy cały proces. Dodatkowo w aplikacji, na mapie widoczna będzie lokalizacja sklepu, w którym czeka nasza paczka. Po użyciu opcji „nawiguj” zostaniemy poprowadzeni pod wskazany adres Żabki.

Za implementację funkcjonalności Żappka Post i integrację z systemami kurierskimi byli odpowiedzialni partnerzy technologiczni Żabki – Future Mind oraz Point Pack.

Polscy konsumenci coraz chętniej robią zakupy w sklepach internetowych: z badania przeprowadzonego przez IQS na zlecenie Żabka Polska wynika, że ponad 90 proc. dorosłych Polaków kupuje w sieci oraz, co jest konsekwencją tego trendu, odbiera lub nadaje paczki[1]. Jednocześnie klienci zwracają dziś uwagę na wygodę i szybkość usługi. Badania wskazują, że 69 proc. respondentów przyznaje, że to właśnie wygoda podczas dokonywania zakupów jest dla nich bardzo ważna, a 65 proc. pytanych szuka rozwiązań, które ułatwiają im życie.[2]

A to już wiesz?  PANASONIC UDOSKONALA DOŚWIADCZENIA FANÓW E-SPORTU

 

[1] Źródło: Badanie przeprowadzone przez IQS

[2] Źródło: Badanie  własne Żabka Polska przeprowadzone na panelu Ariadna na ogólnopolskiej próbie liczącej N=1067 osób. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej dla płci, wieku i wielkości miejscowości. Termin realizacji: 10-13 sierpnia 2018. Metoda: CAWI.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Żappka Post – nowa usługa w aplikacji mobilnej Żabki BIZNES, Handel - Żappka Post – nowa usługa w aplikacji mobilnej Żabki pozwala śledzić zamówioną przesyłkę i ułatwia jej odbiór.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy