Data publikacji: 10.05.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmiany z myślą o klientach / Thierry Etchemendigaray dla…
Kategoria: Sklepy
Carrefour realizuje w Polsce strategię opartą na 3 filarach: multiformatowości, multikanałowości i multilokalności, aby zaoferować klientom najbardziej satysfakcjonujące zakupy na rynku. W obszarze oferty produktowej, naszym celem jest zapewnienie konsumentom bogatego i różnorodnego wyboru produktów na lokalnym rynku, w każdym z formatów naszych sklepów. Strategię tą realizujemy w oparciu o kluczowe elementy, takie jak: wprowadzanie nowych gam produktów i poszerzanie istniejących, pozycjonowanie marki własnej oraz wprowadzania do oferty produktów z segmentu premium oraz prozdrowotnych. Podstawą wyboru oferty produktowej w Carrefour jest zawsze najwyższa jakość i jej doskonała relacja do ceny.
Wywiad ukazał się w magazynie Harvard Business Review w dniu 1 maja 2016 r.
Cały wywiad dostępny do pobrania w załączniku.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: