Biznes Handel

Zmieniające kolor kubki w ofercie Starbucks Polska

Zmieniające kolor kubki w ofercie Starbucks Polska
Tego lata w ofercie Starbucks Polska pojawiły się długo wyczekiwane nowości, m.in. limitowana edycja zmieniających kolor wielorazowych kubków z serii cold cups, które już teraz podbijają Europę. Dostępne są do wyczerpania

Data publikacji: 2020-07-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmieniające kolor kubki w ofercie Starbucks Polska
Kategoria: BIZNES Handel

Tego lata w ofercie Starbucks Polska pojawiły się długo wyczekiwane nowości, m.in. limitowana edycja zmieniających kolor wielorazowych kubków z serii cold cups, które już teraz podbijają Europę. Dostępne są do wyczerpania zapasów.

Starbucks wita się z latem, wprowadzając długo wyczekiwane nowości! Poza limitowaną ofertą zmieniających kolor kubków, które już teraz podbijają Europę, do polskich kawiarni Starbucks powrócił także ulubiony amerykański, inspirowany latem S’mores Frappuccino o smaku pianek marshmallow, które dosłownie rozpływają się w ustach! Obie nowości dostępne są w sklepach do wyczerpania zapasów.

Najpierw zrobiły furorę za granicą, teraz dotarły do Polski. Mowa o limitowanej edycji wielorazowych kubków Starbucks z serii cold cups (przeznaczonych do zimnych napojów). Nowe kubki dostępne są w zestawie 5 kolorów, które choć z pozoru wyglądają zwyczajnie,  po napełnieniu zimnym napojem budzą się do życia i dosłownie zmieniają kolor! Tym sposobem np. cytrynowy kubek zmienia się w zielony, a turkusowy w soczysto malinowy!

Poza ofertą wielorazowych kubków, latem szczególną popularnością cieszy się w Starbucks także kategoria zimnych kaw, czyli Frappuccino. W tym roku wśród nowości znajduje się m.in. kojarzące się z wieczorami spędzanymi przy ognisku, kremowe S'mores Frappuccino z dodatkiem kruszonych herbatników, pianek marshmallow i mlecznej czekolady. Napój dostępny jest w Polsce pierwszy raz od wielu lat i szybko zdobywa nowych miłośników.

– Lato w kawiarniach Starbucks to sezon, który obfituje w wiele pysznych i zaskakujących nowości. W tym roku szałem w Polsce okazała się limitowana edycja wielorazowych kubków cold cups. Po pierwszych dwóch tygodniach musieliśmy zamówić kolejną partię! Dlatego osoby, które chciałyby je zdobyć, zachęcam do odwiedzin w naszych kawiarniach – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager Starbucks Polska.

A to już wiesz?  Współpraca sieci handlowych z najemcami oraz działania co-brandingowe

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Zmieniające kolor kubki w ofercie Starbucks Polska BIZNES, Handel - Tego lata w ofercie Starbucks Polska pojawiły się długo wyczekiwane nowości, m.in. limitowana edycja zmieniających kolor wielorazowych kubków z serii cold cups, które już teraz podbijają Europę. Dostępne są do wyczerpania zapasów.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy