Według najnowszych badań aż 67% młodych Polaków chce mieć własną firmę. Raport przygotowany przez Akademię Liderów Innowacji i Przedsiębiorczości pokazuje, że większość urodzonych po 1990 roku myśli o własnej działa
Kondycja przedsiębiorstw wyrażana m.in. liczbą tych firm, które tracą płynność finansową i upadają, oddaje tak jak wskaźnik wzrostu PKB klimat koniunktury gospodarczej. W minionym roku liczba faktycznych przypadków bankruct
Nowoczesna kultura bezpieczeństwa pracy nie powinna opierać się na wyznaczaniu parametrów, których sensu nikt nie wyjaśnia. Kluczem do efektywności jest obserwacja i kształtowanie zachowań pracowników. Czas na podejście beha
Gaszenie światła w pomieszczeniach i wyłączanie ładowarek z gniazdka – do tego najczęściej ogranicza się oszczędzanie energii przez Polaków. Nadal wiele osób uważa, że nie ma to przełożenia na ochronę środowiska.
Opracowanie przedstawia zestaw dobrych praktyk, rad oraz narzędzi, które pomogą nie tylko w zrozumieniu roli employer brandingu dla firmy, ale również na efektywną zmianę dotychczasowej komunikacji na lepsze.
Na rynku M&A w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE) w 2019 roku odnotowano 726 transakcji, to jest tyle samo co rok wcześniej.
Z analiz Euler Hermes, wiodącego globalnego ubezpieczyciela należności handlowych wynika, że po dziesięciu latach wzrostu (2008-2018) osiągnęliśmy szczyt w globalnym cyklu wzrostu koniunktury budowlanej.
Na mocy przepisów tarcz antykryzysowych, przedsiębiorcy mający problemy finansowe otrzymali niezwykle użyteczne narzędzie ułatwiające przeprowadzenie procesu restrukturyzacji.
Eveline Cosmetics został laureatem konkursu organizowanego przez dziennik „Rzeczpospolita” zdobywając tytuł REGIONALNEGO ORŁA EKSPORTU województwa mazowieckiego.
Promotech kontynuuje strategię pozyskiwania nowych rynków zbytu. Białostocka spółka była jedyną polską firmą obecną na największych azjatyckich targach branży metalowej – Metalex 2013 w Bangkoku.