Biznes Handel

ZPC Brześć po raz pierwszy na targach Food Expo w Atenach

ZPC Brześć po raz pierwszy na targach Food Expo w Atenach
Na tegorocznych Targach Food Expo w Atenach swoje produkty zaprezentuje 1 200 greckich i zagranicznych przedsiębiorstw. W tym roku po raz pierwszy osoby odwiedzające targi będą mogły zapoznać się również z ofertą produktową firmy

Data publikacji: 2018-03-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ZPC Brześć po raz pierwszy na targach Food Expo w Atenach
Kategoria: BIZNES Handel

Na tegorocznych Targach Food Expo w Atenach swoje produkty zaprezentuje 1 200 greckich i zagranicznych przedsiębiorstw. W tym roku po raz pierwszy osoby odwiedzające targi będą mogły zapoznać się również z ofertą produktową firmy Brześć.

Na tegorocznych Targach Food Expo w Atenach swoje produkty zaprezentuje 1 200 greckich i zagranicznych przedsiębiorstw. W tym roku po raz pierwszy osoby odwiedzające targi będą mogły zapoznać się również z ofertą produktową firmy Brześć. W ten sposób przedsiębiorstwo z Kujaw będzie promować swoją markę eksportową na nowym rynku.

Ateńskie targi spożywcze odbędą się w dniach 10-12 marca. Udział w tym prestiżowym wydarzeniu wezmą najważniejsi producenci słodyczy, przedstawiciele sieci handlowych i hurtownicy. Wśród nich nie zabraknie także naszych rodzimych przedsiębiorców. Takie wydarzenie to doskonała okazja do promocji oferty firmy, pozyskania nowych kontaktów, jak również do obserwacji trendów i nowości w branży.

Słomka ptysiowa podbije kolejny rynek?

Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć w swojej strategii rozwoju stawia na eksport. Właśnie dlatego od 2016 roku na zagranicznych wydarzeniach branżowych prezentuje swoje produkty pod brandem marki eksportowej – Crispico. Podczas swojej pierwszej wizyty na greckich targach rodzinna firma z Kujaw przedstawi swoje flagowe wyroby: słomkę ptysiową z cukrem, z cynamonem i nasionami oraz groszek ptysiowy. – Chcemy dotrzeć do jak największej liczby zagranicznych odbiorców. W związku z tym obecność na różnorodnych targach branżowych to obowiązkowy punkt w naszym kalendarzu. Liczymy również, że wizyta na Food Expo w Atenach pozwoli nam na zbudowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi, zagranicznymi partnerami – komentuje Arkadiusz Drążek, dyrektor ds. handlowych w firmie Brześć.

Produkty Brześcia są obecnie dystrybuowane na kilka kontynentów, trafiając w ten sposób do konsumentów m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Niemczech, Wielkiej Brytanii czy Rosji. W Polsce, słodycze i przekąski tej marki można nabyć w sieciach supermarketów i dyskontów, takich jak Biedronka, Lewiatan, POLOMarket, Intermarché czy Dino, jak również w mniejszych sklepach osiedlowych i hurtowniach spożywczych na terenie całego kraju.

A to już wiesz?  Bo wino nie rośnie w butelkach

O firmie

Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć istnieje od 1984 roku. Rodzinna firma z Brześcia Kujawskiego specjalizuje się w tradycyjnych, opartych na domowych recepturach, wyrobach cukierniczych. Wyroby Brześcia regularnie pojawiają się w sieciach handlowych, takich jak Biedronka, Tesco, Dino, POLOmarket czy Lewiatan, jak również w mniejszych, prywatnych sklepach. Produkty Brześcia są ponadto eksportowane m.in. do Stanów Zjednoczonych, Kanady, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Rosji, Łotwy czy Estonii.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
ZPC Brześć po raz pierwszy na targach Food Expo w Atenach BIZNES, Handel - Na tegorocznych Targach Food Expo w Atenach swoje produkty zaprezentuje 1 200 greckich i zagranicznych przedsiębiorstw. W tym roku po raz pierwszy osoby odwiedzające targi będą mogły zapoznać się również z ofertą produktową firmy Brześć.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy